reklama

Kameň ako dar.

Pán “merač” behá po byte s elektromagnetickým prístojom. Meria elektromagnetické pole v našom  byte, resp. snaží sa objaviť geopatogénne zóny, ak by tam nejaké boli. Po hodine pátrania som o tisícku chutobnejšia a výsledok žiadny, resp. pozitívny – nič mimoriadne neobjavil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (60)

Nedá mi to, predsa obidvaja s mužom cítime, že tá naša posteľ nie je dobre umiestnená, nespí sa tam dobre. Zoženiem ďalšieho “merača” na internete - jeho webová stránka na mňa pôsobí pozitívne. Je stavebný inžinier, býva v Banskej Bystrici a je ochotný prísť aj do iného mesta. Keď som sa ho spýtala na čislo jeho mobilu, povedal, že mobil nebude mať so sebou, lebo by ho rušil a nech sa nebojím, že sa určite nájdeme. Hm, no, tak takto som si ešte žiadne stretnutie nedohovárala, ale nič som nenamietala a začala som tušiť, ako sa budú tie GPZ u nás merať. A aj tak bolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na autobusovej stanici sa na mňa usmieval sympatický pán, zrejme hneď vycítil, že sme to my, ktorí sa majú stretnúť. Povedal, že nech sa nezľaknem, že on meria GPZ rukami. Prikývla som, lebo som to tušila a povedala som mu, že sme zvedaví na výsledok. Doma sa začalo meranie. Okamžite povedal, že naša posteľ v spálni leží v silnej geopatogénnej zóne. Po ďalšom preskúmavaní bytu našiel aj ďalšie „negatívne“ miesta a hneď navrhol lepšie usporiadanie nábytku. Po hodine a pol sme mali pred sebou náčrtky všetkých izieb s ideálnym rozložením nábytku, teda hlavne postelí. Preplatiť chcel len cestu. Dala som mu 500 Sk navyše. Vďačne, veľa som sa od neho dozvedela, povedal aj veľa pravdy, ktorú som mala odskúšanú, bol to naozaj maximálne zaujímavo a “prínosne” strávený čas.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neskôr som si prečítala, že GPZ nespôsobuje len nehomogenita zemského podložia , napr. rôzne zlomy alebo posuvy vrstiev zeme, alebo napr. podzemná voda, atď., ale aj my ľudia svojimi často nedomyslenými zásahmi do zeme, napr. výstavbou domu v nevhodnom teréne a mieste, niekedy sami “vytvárame” geopatogénne trhliny v zemi, teda geopatogénne zóny. Energia GPZ je pre človeka škodlivá, nemal by v nej prebývať a už vôbec nie na takom mieste spať. Dlhodobé pôsobenie GPZ môže mať vážne následky na zdraví človeka .

Čo ma ale znekľudnilo ešte viac bol fakt, že rovnako negatívny vplyv na zdravie človeka majú aj všetky elektromagnetické prístroje v našom byte, ktoré šíria elektromagnetický smog. Po krátkom rátaní som sa priam vydesila– 4 notebooky, 2 televízory, audio technika (veľké repráky), mikrovlnka, elektronické budíky, mobily, samotné zástrčky, zásuvky, lampy, atď. Hrôza, kopa elektromagnetického smogu, ktorý sa na nás z tých prístojov valí. Mala som pocit, že z toho sa nedá uniknúť. Našťastie, trochu si pomôcť vieme, keď chceme, utešil ma náš “bio-merač”.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na odrušenie GPZ existujú rôzne tieniče, ale keď som sa dozvedela, že aj to je v podstate len elekromagnetická cievka, sice v nejakom „púzdre , ale v podstate tá istá „pliaga“, tak som sa skôr priklonila k druhému riešeniu. Proti všetkým negatívnym energiám sa dá (čiastočne až úplne) uchrániť kameňmi. . Majú veľkú moc jednak pohlcovať negatívne energie a jednak „vysielať“ pozitívne energie, resp. liečiť. Z nich najvhodnejší na pohlcovanie elektromagnetického smogu je šungit. Vyzerá ako grafit, ale je to minerál, ktorý sa pôvodne nachádzal len niekde v Rusku pri Onežskom jazere, ale dnes jeho hlavnú zložku vieme vyrobiť aj pomocou syntézy. Okrem odrušovania GPZ má aj neuveriteľné liečivé účinky – dezinfikuje a čistí vodu, stimuluje nervovú sústavu, pomáha pri liečení srdcovo-cievnych a kĺbových ochorení, atď. Úžasné - príroda nám poskytuje všetko, čo potrebujeme. (medzitým som už prešla mini-školou, proti akým neduhom sa ktorý kameň v prírode používa, je to celá veda). Veľa je popísané aj o harmonizačnej a liečivej sile kamenných monolitov Stonehenge v Anglicku, ako o najväčších známych “kameňoch“, ale to je zase úplne iný príbeh.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak som si kúpila niekoľko „šungitov“ (na mňa pôsobia lepšie také prirodzené tvary, ale môžu byť aj pyramídky, čím väčši, tým lepšie, cca 5 cm priemer pôsobí až do vzdialenosti 4-5 m) – umiestnila som ich ku každému elektromagnetickému prístroju a ku každej posteli (tie moje šungity sú menšie). Pravidelne ich oplachujem vlažnou vodou, aby som z nich zmyla tú nahromadenú negatívnu energiu (raz za 2 mesiace). Okrem toho elektronické budíky dávame v noci min. 1 m od hlavy, mobily tak isto, radšej ešte ďalej. Ideálne by bolo jedným spínačom vypnúť celý elektrický okruh v spálni, ale k tomu sa dá ťažšie prepracovať. Receptom starých mám bolo aj spať na baranej kožušine, no už ju len nájsť a skúsiť ju zapasovať medzi lamely našich moderných postelí....J

Každopádne spí a existuje sa nám oveľa lepšie. A keďže tomu verím a reálne cítim pozitívne pôsobenie, tak za posledný rok som dala v peknom papieri zabalený šungit viacerým kamarátom ako dar. Prvou reakciou bol zväčša spýtavý pohľad alebo smiech, ale po krátkom vysvetlení (niektorí) pochopili. Každopádne, ja som to myslela ako vzácny dar.

Alena Miniariková

Alena Miniariková

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Rada cestujem a spoznávam nové krajiny, ľudí, ich život a mentalitu. S väčšou pokorou potom prijímam tie okolnosti života, ktoré boli dané mne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu